Blog

LA MIRA sorprèn amb la campanya ‘Aquest 2022, deixa’t portar!’

Es tracta d’una acció digital amb l’objectiu de sumar subscriptors

 

‘Aquest 2022, deixa’t portar!’ és el lema de la campanya digital que ha impulsat LA MIRA per a la captació de subscriptors per al mitjà.

Des del dia de Sants Innocents fins el 31 de desembre LA MIRA ha publicat cada dia a les seves xarxes socials una fotografia on el protagonista és un cotxe groc -color corporatiu del mitjà- , acompanyada d’una frase que genera intriga. 

El misteri s’ha desvetllat l’1 de gener de 2022 engegant una promoció de 3 mesos gratuïta i que els usuaris no s’esperaven. A partir del dia 1 i durant quinze dies s’intensifica la campanya sota l’etiqueta #lamira2022

 

Som aquí des del 2018... Per aconseguir un objectiu, has de fer que passi. #lamira2022

 

Teníem clar el destí, i vam construir el nostre mitjà. #lamira2022

 

Un mitjà on el seny i la rauxa s’uneixen... #lamira2022

 

I aleshores només et queda una opció: pujar-hi. #lamira2022

 

Comencem l’any amb la promoció més animal

Fins al 16 de gener regalem 3 mesos de subscripció gratuïta: http://lamira.cat/subscripcions

Aquest 2022, deixa’t portar! #lamira2022 

 

 

Més imatges de la campanya: ‘Aquest 2022, deixa’t portar!’ #lamira2022